Riya ve Aşk

    Bu dünyada en sevmediğim şey olan kibirle en sevdiğim şey olan senin bir araya gelmeniz kadar saçma şu hayat. Vurulan bir askerin dramını yaşatıyor bu olay bana, bir sıcaklık hissi var yakamda ama o elimden kayıp gidenin canım olduğunun farkında değilim sen de farkında değilsin kimse farkında değil. Birinin beni kaldırıp en yakın hastanaye yetiştirmesi lazım sevgilim. Yaralarıma pansuman kollarıma da sen lazımsın. Ne yazıkki sen de uzaksın bana en yakın hastane gibi. Yolda ölmek benim kaderim sevgilim hatta hastane bahçesinde ölmek yakışır en çok bana. Ben çok yaklaşıpta kaybetmelerimle meşhurumdur. Hep bir kaç kuruşla kaçırırım almak istediğim şeyi. İstediğim okulu bir kaç puanla kaçırdım zaten ve sevgilim senden bir kaç söz ayırdı beni. 

    Yine de umutla bakıyorum yarınlara. Umuda karıştırıp öyle yiyorum ekmeğimi,telefonumu umuda kurup onun sesiyle uyanıyorum.Güneşi görmekte umudu hatırlatıyor yağmur da. Bir tek senin bencilce sözlerin karamsarlaştırıyor beni. Seni sevmek bana can veren duyguyken bir anda sırtımda yük oluyor. Sırtımdan kurtarmaya çalıştıkça daha da boynuma dolanıyor daha da canımı acıtıyor.

    Ah sevgilim ah anlaşılması zor bir cümle değilki ''Seni seviyorum.'' Bir zamir ve bir fiilden oluşmakta. Seni de anlıyorum dışarda onca insan her gün birbirine bu cümleyi söylüyorlar. Sonuna ama yı iliştirip güzelim cümleyi mahvediyorlar. Türkçeye yeni bir kaide getirmek istiyorum. Seni seviyorum dedikten sonra hiçbir bağlaç kullanılmayacak. Lakin ne tdk sesimi duymakta ne de sen. Bende susuyorum artık zaten. Sana asla rastgelmeyecek satırları sana ithaf etmekten yoruldum. İstirahat raporu almak için en yakın sağlık ocağına başvuruyorum.Elimde beş günlük rapor senin sokağının yolunu tutuyorum. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar