Sefillerin En Yücesi

Bir sefilin sesi geldi uzaklardan

       karanlığa, yağmura karıştı:

 

‘Üstüme yağan yağmur zarar etmez

           aşkından sırılsıklam olmuşum

 

Gözlerimin içine bakman kâr etmez

          ben gönlüne mahkummuşum,

 

Aşka düşmüşüm

Başka hastalık aramam

 

Sesini duydum mu

Başka türkü aramam

 

Bir de seni gördüysem

O gece başka düş kuramam!’

 

    dedi mahkûm

                       sefil;

                          yüce

                             ve de aşık

 

‘Tattığım aşkların en yücesidir bu,

                 sarhoşum,

        Başka şarap aramam!’

 

  Öyle bakma sevdiceğim

uydurmadım ben bu sefili

  Ne aşklar var sevdiceğim 

hem sefili hem yücesi

  Oysaki bu gece karanlığı 

en çok hatırlatır seni

  Hele yağmurun sesi 

hep aratır seni

 

Sevdiceğim ben hep buradayım,

Senden uzakta

     Bir eli darda

           Diğer eli yine dardayım

 

   Çık düşümden

Gel yanıma sevdiceğim ,

   Bu gece de yağmurun sesinden 

                    sarhoş olalım

Yorumlar

Popüler Yayınlar