SOKAĞIN ÇOCUKLARI

Dikmende yürüyorum
Yokuşların üzerinde
Güneş tepemde
Analogda kalmış üç poz
Kağıtçı çocukları görüyorum
Arabaların üstünde oturmuş
Rotalarini hesaplıyorlar
Bana bakıyorlar
Onlara bakıyorum
Başıyla selam veriyor biri
Gülümsüyorum
Başımla selam veriyorum
Fotoğraflarını çekmek istiyorum
Rahatsız etmek istemiyorum
Yoluma devam ediyorum
Ani bir ses
'Abii fotoğrafımızı çeksene'
Yıldırım gibi dönüyorum
Yan yana gelin bakiyim diyorum
Birbirlerine bakıp gülüyorlar
Dizimi asfalta koyuyorum
Açımı ayarladım
Sıcaktır abii koyma ayağını diyor
Görecez mi abi diyor kendimizi diğeri
Sonra görecez diyorum
Yerimi değiştiriyorum
Hadi pozunuzu değiştirin
Yine bakıp gülüyorlar
Arabalarını azıcık kaydırıyorlar
Tamamdır diyorum
Hadi görüşürüz
Görüşürüz abii diyor eliyle selam verip
Arabalarına davranıp yokuş aşağı yarışa başlıyorlar
Işıklarda biter.



Yorumlar

Popüler Yayınlar