BURADA ÇİÇEKLER AÇMIYOR

sen şehrime gelince sevgili
güneş açıyor üstümüze
güzelliğin başını döndürüyor dünyanın
herkes duruyor ve seni izliyor

sen şehrime gelince sevgili
ben gülüyorum, kedi gülüyor
kaldırım taşları bile gülüyor
seke seke yürüyorum caddelerde
kuşlar ötüyor bahçelerden
kuru ağaçlar meyve veriyor
ben yeniden tanrıya inanıyorum

tanrı bana inanmıyor
 
sen yavaşça evim oluyorsun
bedenimin bir parçası
kulağına aşk şarkıları fısıldıyorum
bilmediğim dillerde
saçlarıma dikiyorum kokunu
dünyayı senden görüyorum
sende anlam buluyorum

sen şehrime gelince sevgili
kanım akıp gidiyor gömüldüğüm yerlere
üstümde güller açıyor ve öpücükler
ve sabahları güzel düşünceler
dünya etrafımızda dönüyor
renkler birbirine misafir
bahar yağmurları yağıyor üstüme
sen kucağımda uyuyakalıyorsun
evrende bir biz kalıyoruz
bildiğim tüm güzellikler senden doğuyor

-C

Yorumlar

Popüler Yayınlar