SORARLAR CEYLAN SEN Mİ?

Sorarlar biz kimdik diye 
Bilirler mi taşları ben yonttum 
Evleri ellerimle yaptım
Güzel şallar ördüm 
Güzel kavuklar işledim
Ben güzel bir köy oldum 
Şehrin meydanında heykelim
Bilirler mi ben medeniyetim 

Bak neler olmuş sonunda 
Oradan geri kalan 
Sorarlar sorular
Sorarlar tarlan senin mi?
Sorarlar bu ceylan sen mi?
Ben medeniyetim 
Uyut beni sorularla 
Sorarlar ceylan sen mi? 

Sokakları sessizlik aldı neden 
Bıkmış biri usanmış mı yoksa?

Ne anlattım sana ben kimim 
Düşüncelerin gülü 
Zoraki bir gülümsemeyim 
Korkunun sonuyum 
Gözyaşının düşmanı kim 
Sorarlar ceylan sen mi? 

Sokaklarda dolaşır biri 
Bir hovarda gibi 

Orada gördüm onu 
Ceylanı kesmiş biri 
Etini yerken yanmış ateş 
Sorarlar tarlan nerede 
Sorarlar ceylan nerede 
Bir bilsem hovarda nerede 
Orası benim köyüm
Kaybolmuş bir medeniyete uyut beni!


Fırat Karaman

Yorumlar

Popüler Yayınlar