XY

X : Bana de ki şöyle bir şey yaz ama imkansız olsun.

Y : Ne diyorsun ya sen ? 

X : Bana şey de, aynı anda hem duygulanıyım hem komik olsun.
(Aklına bir şey gelmiş gibi davranarak. )Eee aşksız olmaz hiçbir şey, aşk da olsun e aşkın olduğu yerde korku da olur, kaybetme korkusu olsun. Ama bu korkuyu al aşkta kullanma de bana
Y : Yine nerden çıktı bu 

X : Ya sen bana şey de...

Y : Ben sana ne diyim biliyor musun

(Heyacanla) X : Ne de ?

Y : Allah senin belanı versin diyim !

X : Hah işte ! Ben de bundan bahsediyorum. Şu imkansız olsun artık, Allah benim belamı versin sonra Allah benim yine belamı versin Allah benim belamı o kadar çok versin ki tüm Allahın belaları toplanıp senin yanında boynumuz kıldan ince desinler bundan sonra biz Allahın belaları olarak senin emrindeyiz senin gibi büyük bir belanın emrinde olmak bizim için bir bela-ı umum-î husustur desinler. Hatta tüm bela-ı umum-î husus beylikleri toplanıp aralarında anlaşarak beni bela-ı umum-î husus beylikleri başkumandanı yapsınlar. Sonra ben de...

Y : Sus ! Sus artık ! (çantasından silah çıkartıp X e yöneltir )

X : Noluyor ? Napıyorsun ?

Y : Nolur sus artık. ( Silahı kendine doğrultur )

(Rahatlamış bir şekilde ) X : Ohh.. daha bela-ı umum-î husus başkumandanı olup kendimi bir üst bela mertebesine atayacaktım.

(Y ağlamaklı, sinirleri bozulmuş bir şekilde )
Y : Ben artık normal bir insan olmak istiyorum ya normal bir insanla yaşamak istiyorum. 

(X aniden silahı onun elindeyken kendi göğsüne dayatır)
X : Sakın bir daha o kelimeye kullanma ! Eğer kullanacaksan şimdi burda beni vur ya da sonsuza dek normal olmaktan bahsetme.

( Y vurur )


-PALANCI

Yorumlar

Popüler Yayınlar