ORANGUTANLI ŞİİR

Aşıkken ölürsem 
Aşkım sonsuzlaşır mı ?
Borçlu geberirsem
Faiz diğer hayatta karşıma 
Dev olarak çıkar mı ?
Ben orangutanken
Daha iyi bir hayat yaşamış mıyımdır ?
Mesela başka bir orangutan benle ilgili dedikodu yapmamıştır 
Biraz zor doymuşumdur
Ama doymuşumdur
Uykum, vücudum gibi ağırdır belki 
Ama kafamda varoluş sorunu yoktur
Ha, soyum  tükenmeye yakındır 
Ama olsun en iyisi ölümdür ne biliyim 
Müzik yapamıyorumdur ama
Anlam için-de kaybolmamışımdır da
Ne bir dadaistimdir 
Ne de sürrealist 
Hümanist desen asla 
Ben bir orangutanım.
Şiir yazamıyorumdur ama 
Şiirsiz mutsuz olmuyorumdur da  
Ah! Hayır
Şiirsiz mutsuz olmuyorsam
Ben ne orangutanım  
Ne de başka bir şey
Ya oranguntan şair olurum
Ya da şair orangutan 
Ya da orangutan orangutan
Ben şair falan olamam.

-PALANCI

Yorumlar

Popüler Yayınlar