ÖLÜ AT

Bitmeyen bir kabus yaşamak
Uyanamıyorum
Gitti sandığımda
Elleri yine sırtımda
Lütfen dokunma
Lütfen dokunma
Gerçeklik bu mu
Yoksa bir gün uyanacak mıyım

Hayır istemiyorum tanrinizla konusmak
Yüzüne tükürmek istiyorum eğer
Burayı o yarattıysa
Yolu bulamıyorum
Yol var mı hiç bilmiyorum
Eğer gideceğim yol kayıpsa
Bende kayıp mıyım yürürken

Ama her şey düzelecekmiş
Öyle duydum laf arasinda
Tanrınız söyledi
Hangisi hatırlamıyorum
Ne kadar çok yarattınız siz de
Geceleri birine sığınabilmek icin

Bekliyorum bekliyorum bekliyorum
Ne neden oluyor anlamıyorum
Geceleri soruyorum kendime
İnsan bunu canına nasıl yapar
Koruması gerekeni öldürür
Alçaklığın ta kendisi bu
Dünyada yer kaplamak
Nefes almak
Hak etmiyorken
Ben olsam bititirdim kendimi
Kendime soylemeden
Duyarsam üzülürüm bilirim

Yıllardır tekmeliyorum ölü bir atı
Sürüklüyorum etrafta benimle
Bir gün uyanacak biliyorum
Beni götürecek buralardan
Pisliğinizden
Benim yarattığım pisliğinizden
Tanrınıza sorabilir miyim
Tanrım neden böyle oldu
Tanrım neden böyle oldu
Tanrım neden böyle oldu
O sakızı çaldığım için mi

Tanrım lütfen izin ver uyanayım
Çok yoruldum gitmek istiyorum

Tanrım ne yapacağım
Koruyacağım demiştin
Herkese kırgınım en çok sana

Böyle olmamalıydı
Böyle olmamalıydı
Söz vermiştin 

-C

Yorumlar

Popüler Yayınlar