ASTROLOJİ

Elimde fal bakılmaya hazır kahve fincanı
Önümde gazete, karşımda burç uyumları
Yıldızlara, gezegenlere sordum soruşturdum
Hep iyi şeyle söylediler bizim hakkımızda.
Ay dedi ki:
Çok romantik olur seninkisi dolunay vakti
Bak benim her yerim kırık dökük krater
Oysa o seni incitmez, besler.
Venüs dedi ki:
Benim tersim pistir bilirsin
Herkes döner bir tarafa,
Aklım eser başka tarafa
Merak etme sen ama
O oğlan hep yanında.
Mars'a sordum seni asıl:
Bende olmayan hayat onda var dedi
O seninle canlanıyor, seviyor seni besbelli
Şimdi sen söyle asıl bana sevgili
Bu kadar yakıştırıyorken gök kubbe bizi
Nedir bu aşkın hikmeti?
Hadi tak bir göktaşı parmağıma,
Gezegenlerce kadar sevgi sığdır ona
Güneş şahidimiz olsun sonra da yıldızlarca çocuklarımız.
Birden bir facia kopsun
Yıkılsın Dünya başımıza.
Samanyolu gelip mezarımıza
Galaksinin en büyük aşkı yazsın

-Avize

Yorumlar

Popüler Yayınlar