PARALEL BEN

Ne anlamı var acı çekmedikçe sevmenin
Mutlu olunca mutlu olacağını mı sanıyorsun
Gözlerimiz ve dudaklarımız buluşunca
Konuşabileceğimize inanıyor musun?
Sevgi mi koyacaksın bu duygunun adını
Çabasız olmaz ki sevgi
İsim verme dersen
Nasıl yazarız ki şiiri
Kollarında bitecekse
Hayata duyduğum onca pişmanlığın karşılığı hani
Seni gördükçe sıkışan kalbime
Hafızamdaki resmine titreyen gözlerime
Ve terkettiğim kişilerin olduğu kaderlere
İhanet etmem mi sevgili
Ben burada mutluyken
Ben niye acı çeksin ötede
Kızayim mi durduk yere şimdi
Bir hata yapmış belli
Beraberdik, itiraf etti
Ben sağa gitti
Ben solu seçti
Aynı ânı yaşıyorduk ki
Ben, benim mutluluğuma söverken
Sen çıkageldin sevgili
Sana baktım
Her sabah seni izlerken yakalandığım ân gibi
Sense bana kayıp bir damla ân oldun sevgili


-Besteli

Yorumlar

Popüler Yayınlar