AH SCHUBERT !

Düşünmeyi düşünüyorum 
Terliyorum
Terimi düşünüyorum 
Titriyorum 
Titremeyi düşünüyorum 
Düşünmemeyi düşünüyorum 
Yokluğu düşünüyorum 
Düşünmenin tarihini düşünüyorum 
Kayboldum!
Başkaları düşünmüş!
Tarihler karışmış 
Allah kahretsin!
Düşünceler karışmış 
Karışıklığı düşünüyorum 
Düşüncelerin hepsinin karıştığını düşünüyorum 
Düşünceleri topluyorum 
Allah kahretsin !
Başkaları da toplamış 
Aynı sonucu buluyorum 
Sonuçları düşünüyorum 
Sonuçları geleceğe uzanıyor
Geleceği düşünüyorum 
Düşünceler gelişmiş 
Allah kahretsin!
Düşünceleri tutamıyorum 
Gelecek kavgası,
Gelişme kavgası bitmemiş 
Düşüncelerim yaralanıyor 
Yetiş!
Yaralanmayı düşünüyorum 
Kavgayı düşünüyorum 
Gelecek hapsetmiş düşüncelerimi 
Dur!
Dayanamıyorum!
Hapisi,
Durmayı,
Dayanmayı düşünüyorum 
Yeter!                                                                               
Düşüncelerim ölüyor 
Yetmeyi düşünüyorum                                                     
Ölmeyi düşünüyorum 
Susun!
Düşüncelerim kanıyor yine
Yineyi düşünüyorum 
Kanamayı düşünüyorum 
Kanları kayboluyor 
Kaybolmayı düşünüyorum 
Kes!
Kesmeyi düşünüyorum 
Düşüncelerim kesiliyor, 
Çoğalıyor, 
Bölünüyor
Düşünüyorum 
Çoğalmayı 
Bölünmeyi düşünüyorum 
Aaah!
Düşünmekten nefret ediyorum
Nefreti düşünüyorum 
Aaah!
Düşünmeyi ve düşünmemeyi düşünmüş olmak ve düşünüyor olmak:
Düşünecek olmayı düşündürüyor!

-PALANCI






Yorumlar

Popüler Yayınlar